Vidd sikerre a vállalkozásod!
Számmisztikai stratégiák a vállalkozásodban
Tudtad hogy a Forbes 100-as listáján MINDEKI hozzá igazítja a vállalkozása számait a saját születési energiáihoz? Ilyen milliárdosok pl Bill Gates és Paul Allen a Microsofttal, Steve Jobs az Apple-el, Elon Musk a Teslaval és az X-el, Sergey Brin a Google-el, Samuel Walton a Walmarttal és gyakorlatilag az összes top ismert világvezető céget vagy politikust ide sorolhatnám. Mivel évek óta ezeket a cégeket és tevékenységeiket elemzem, biztosra mondhatom, hogy nem bízzák a véletlenre.
Segítek hogyan rejtsd el a színeidben, logódban, termékeidben, és média anyagodban a megfelelő energiamintázatokat, ezzel jobban befolyásolva a vevőkörödet. Megmondom mikor jelentesd meg a termékeidet és hogy nevezd el őket, hogy a lehető legjobb eredményt érd el. A grafikai munkálatokban tervezőként és tanácsadóként is részt tudok venni.
De ha az alapoknál kezdenéd, akkor segítek, hogy mikor alapítsd meg a cégedet és hogyan nevezd el, hogy az megfeleljen a saját energia mintázatodnak.
Arra hogy mire van pontosan szükséged egy előzetes telefonbeszélgetés alapján tudjuk megbeszélni és az árajánlat is ennek a fényében történik.
Cégalapítás
Tudtad, hogy a cég alapításának dátuma az egyik legfontosabb kulcsa annak, hogy sikeres legyen? A Forbes 100 leggazdagabb embere listájáról senki sem bízza a véletlenre sikerét. Vállalkozásaik mind szinkronban vannak az alapítójukkal. Abban tudok Neked segíteni, hogy alapításod egy számodra tökéletes időpontban történjen meg!
Megjelenések és Kommunikáció
Fontos az, hogy akár a marketinges vagy sales kommunikációnk megfelelő időpontban történjen meg. Jó időben tárgyaljunk és jókor legyünk a jó helyen. A termékeink a megfelelő időpontban jelenjenek meg. Én magam is alkalmazom ezeket a módszereket és a TIKTOK csatornámon és ez is közrejátszik abban, hogy 4 hónap alatt lettem a legnagyobb hazai tartalomgyártó a témakörben.
Cég és termék elnevezés
Tudtad, hogy az Apple, Microsoft, Google, Facebook, Tesla stb… elnevezések nem a véletlen művei hanem számmisztikailag tökéletes szinkronban vannak a céljukkal és a cég alapításával? Illetve a termékeiknek nem csupán ötletes fantázia nevei vannak hanem gondos számmisztikai tervezés van mögöttük? Abban tudok neked segíteni hogy a te elnevezéseid is megfelelő energetikával rendelkezzenek!
Logó és grafikai tervezés
A nagy brandek logoiban üzenetek vannak elrejtve. A színek, alakzatok és média anyagok mély üzeneteket hordoznak, amit tudatalattink egyből fel is dolgoz. Még akkor is, ha tudatosan azokat nem is értjük. Grafikus csapatommal teljes arculatot tervezünk, ami a megfelelő személyes és üzleti energiáidat fogja hordozni.
2025 Minden jog fenntartva – Lugosi Csaba